Har gjort jul kort.

Ja, ni läser rätt, JAG har gjort julkort! Är urkass på detta med kort, men hittade en blogg , http://linaskortskisser.blogg.se/, (tack Lina, jag blev jätte insperarad!) och bestämde mig för att göra kort efter så många som möjligt.
Så här är några av korten jag gjort, jag har fått hjälp med färgläggningen på en del av motiven, är kul om man kan pyssla lite tillsammans:
image99

image100

image101

image104

image105

image106

image107

image109

image110

image111

image112

image113

Kommentarer
Postat av: MissMian

Tack för kommentarerna hos mig och vilka fina julkort du har gjort!!! Läste pådin andra sida lite om vad folk har skrivit och det är inte klokt så en del håller på! Jag hoppas att det är ok nu och att de har slutat!

Massor av kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback