Extrautmaning #17

En enkel LO om ett lite jobbigt ämne. Om vårat ljus för våran Tella. Om LO var enkel att göra så krävde datorn desstå mer av mig. Grafikortet har lagt av helt, stängde av sig självt efter ca 90 sekunder (han se att det var en extrautmaning på fjärde omstartsförsöket, men inte mer än så.) Kom på att datorn måste ha ett inbyggt grafikort också, det som rasat är det jag själv instalerat för 2½ år sedan. Så jag skruvade i sär datorn och plockade ut extra kortet, koplade om lite sladdar och skruvade i hop den igen, och nu värkar det fungera bra. Fast det är inget kul med detta grafik kort, har bestämt mig för att köpa nytt redan imorgon, tjejerna kan inte spela sims 2 (inte jag heller iofs....) med detta och de börjar bli lite väl sura nu.
Här är i alla fall min LO på ordet Ljus;
image93

Kommentarer
Postat av: maxell

Vad ska du säga. Underbart med människor som kan fixa till tekniken som har en tendens att ge upp när du minst anar det. Inbyggda grafikkort är ingen direkt hit om du ska spela spel och greja. Till enklare saker duger det egentligen bra.

Så LOn. Underbar! Jag tycker det ordet räcker för att beskriva hur jag känner när jag ser den.

Postat av: madeleine

vacker och enkel lo! och tänk så det kan bli, en extrautmaning av datorn också!

2007-11-25 @ 09:44:07
URL: http://ettlitetord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback