Handlat en massa presenter till Anna

Har handlat halva dagen idag, med Jenny, vi har börjat träffas lite mer igen, tror aldirg vi kommer få en jätte stabil relation, men det är kul de perioder de funkar. Men jag vägrar att göra som innan, bara tiga och göra som hon vill, det fungerar bara inte i längden.
I lördags var jag och hälsade på hos Saga, det regnade i massor, när det klarnade upp lite gav vi oss ut på tipspromendad, skulle gå genom skogen, men det har regnat så mycket att alla små bäckar har blivit jätte stora, vi kom inte över och tänkte gå tillbaks och ta en annan väg då det började stört regna. Vi skyndad oss tillbaks till stugan, som tur var hade vi regn jackor på oss, men när vi kom in var mina skor så blöta att jag fick hälla ur dem, stod kankse en cm med vatten i dem.  Vi spelade lite spel i stället. Jag pratade en hel del med kollo ledarna, och de problem som alltid är med Saga fans så klart där med, de ringde torsdagen innan och pratade om det, de vill gärna ha henne kvar där och alla värkar tycka att hon är en hel go tjej (och det är hon också!), men så är det allt detta, med koncentratonen och humörsvängningarna, det är riktigt jobbigt. Men de skulle skriva lite om detta de också, till Sagas läkare, ju fler som beskriver hur det fungerar (och inte fungerar) desstå bättre bild får de av hennes problem och förhoppnings vis kan hon få bra hjälp också. Men jobbigt är det, vill ju bara att hon skall må bra. När solen tittade fram igen gick vi och spelade minigolf, men han bara första hålet innan det började regna igen, men då struntade vi i det och seplade ändå, flera av banorna var helt under vatten ,blev nog mer vatten poolo än minigolf av det hela!
Anna var hemma hela dagen, Amalia var här och de åt pizza tillsammans, så det gick ingen nöd på henne. Och nu är Clara här och sover över. Lite trist är det att de inte åkte på kollo samma period i år, blev ingen ledig tid alls för min del. Till helgen är alla i alla fall hemma, då skall vi ut till mamma och pappa, fira Anna och kanske åka till tosselilla en sväng. Hoppas det blir blommor till Tella också,kunde inte köpa några nu sist och jag tycker det är så trist, vill att det skall vara riktigt fint hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback