Extrautmaning #23

Är fortfarande hemma, nu är även Saga sjuk, hur kul som hälst med andra ord. Och förut idag ringde de på och ville laga väggen i badrumet, efter nära tre månader... Men jag sa åt dem att återkomma, dels tycker jag nog allt att de behöver ringa och bestämma dag/tid med oss, det är inte alltid det funkar att ha folk här, dels så hade jag och Saga inte klarat en dag utan tillgång till toalett och badrum just nu.....
Extrautmaning på ett litet ord i dag igen, ordet denna gång var snö, blev en LO om vårens snö oväder då vi blev insnöade hos mina föräldrar.
image118

Kommentarer
Postat av: Milla

Så kreativ du är!! Tänk, jag har också använt snöflingor/stjärnor som prickor över Ö på min "snö-LO".
Jättefin med mysiga, vintriga färger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback