Födelsedag, gudbarn och Ven.

Så, nu är Anna hela tolv år gammal, hon fyllde i lördas och firades i dagarna två.
Var sagt att tjejerna inte skulle spela i Eskilscupen, men så ändrades det i sista stund. kul givet vis, men lite stressigt, särskilt som jag sagt att Saga inte behövde vara hos mamma och pappa och Clara skulle sova över, men vi löste det, Saga hämtades av pappa två timmar efter att hon kommit hem och vi åkte till cupen, åkte hem över kvällen och nästan morgon uppvatkade jag och Clara Anna på sängen. Eller ja, i min säng.



40249-39
efter detta var det dags att åka till Helsingborg, mellan matcherna firades det med tårta under Ekarna, rätt mysigt tyckte nog också Anna. (jag var mäst stressad.)
40249-38

På söndagen skulle det bara vara en match, hade vi fått höra, men det blev två, och skulle de ha vunnit då hade de gått vidare till en till. Både trist att de inte gjorde det, och lite skönt att vi äntligen kom iväg till Vallösa, hade tänkt åka på lördagskvällen redan.
Och på gården väntade Annas presenter från mormor och morfar på henne, hon blev jätte glad.
40249-40

Mer presenter blev det inna, bla denna sjal från mig,
40249-41

Minipizza var beställt, så det åts i växthuset, en lyckad födelsedag alltså.

40249-42

Bilden blev visst på snedden.....  men sedan blev det i alla fall tårta!

40249-43

Även den på sne, är nog snart dags att sova för min del.......

PÅ måndagen åkte jag till Ystad och köpte blommor till Tella, var rätt skönt att få vara ifred några timmar, och blommor har jag längtat efter länge, tycker det sett så trist ut ett tag nu, inte vågat köpa innan stenen kom och inte hunnit efteråt, eller ja, inte kommit iväg, är svårt då man inte själv har bil.
Vi kom i alla fall hem igår, och i morgon skall vi till Ven, jag har aldrig varit där, så det blir spännande.
Just nu är Matilda här, hon ringde i går kväll och bad att få sova över, klart jag inte kunde säga nej till henne!
40249-44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback