Mer om gravstenen till Tella

Har mailat lite i dag med en kvinna som gör gravstenar i gjutjärn, hon har tittat på min skiss och kan tänka sig göra plattan åt mig, själva gjutjärnsplattan skulle kosta 5000 kr, emaljeringen vet hon ännu inte vad den går på, men det borde ju inte bli mer än lika mycket till och det käns helt okej.
Vad glad jag är nu! Detta känns som en väldigt bra lösning, äntligen blir det av!
Har tänkt mycket på Tella de senaste dagarna, i natt drömde jag om henne, eller ja, jag vet inte vad jag drömde riktigt, något om pankakor, tror jag pratade med henne eller något, hon stod i alla fall framför mig på golvet, jag såg henne rakt i ögonen och hon skrattade och pratade en massa, var först efter en stund jag insåg vem det var, insikten kom så plötsligt att jag vaknade med ett ryck, det var så värkligt, som om hon stod framför mig på riktigt, en bra dröm, en sådan som efterlämnar sig en sådan härlig känsla hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback