Usch vad jag är trött

borde så klart sova nu, det har varit jobbiga dagar och veckor igen, och imorogn skall jag på en scrapbooking träff och upp tidigt. Min syster kommer hit och passa de stora tjejerna hela dagen, måste städa lite på morgonen tror jag, ser hämskt ut och orkar inte med hennes tjejt också.

Har pratat med barnmorskan som var med då Tella dog, men det skriver jag om en annan dag, har också redigerat de första 127 sidorna jag skrivit och det käns bra nu, fast då var det jobbigt. Bara att läsa det jag själv skrivit var hemskt, men kanske nyttigt?

Har också skrivit en annsökan om att få upprätta en gravsten, har ritat skissen och tror det får bli så här, käns så rätt det nu bara kan göra.

Senare i veckan åker barna på kollo i två veckor, käns både skönt och skrämade, undra hur jag mår då jag får vara ensam så länge?
Förut idag var de i väg på kalas hos Mikaela och Matilda, Matilda följde med hem till oss i några timmar, och liksom i höstas så kändes allt så mycket bättre bara hon var här, jag saknar värkligen henne med, är så glad att vi bröjat träffa henne lite igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback