Dom har åkt!

I dag åkte mina stora tjejer till kollo, vad tomt det blev! Jag har aldrig varit ifrån dem så länge innan, max 4 dygn innan, då jag legat på sjukhus, och nu blir det två veckor! Och så får man inte ringa de två första dagarna, är nog det som är jobbigast, vill ju kolla att allt är ok, att de mår bra och är glada och trivs. De åker med tre kommpisar, så det blir nog jätte bra, men ändå......

Har försökt scrappa lite idag, är cypercrop på scrappiz, och det är ju roligt, dessutom har jag inga tider att passa, inget annat för mig, så jag borde bara njuta, men kan inte riktigt, dels oron över de stora tjejerna, dels denna ångest jag dragits med i några dagar nu.
Det blev inte bättre dag efter skitdagen, det blev två skit dagar till i stället. Den första började ok, med kompisar till barna här, men sedan på eftermidagen belv allt fel, och jag bara grät rästen av kvällen.
Och i går hade jag lovat att bada med barna, men Annas cyken gick sönder och jag lyckades inte laga den, blev så arg först, och sedan ledsen, och barna blev besvikna och arga och allt var bara fel.
Anna grät i går kväll, var jätte ledsen och ville inte åka, men jag lovade henne att hon skulle få åka hem om hon ville, det är ju för att ha roligt de åker dit, klart att de skall hem om det inte käns helt bra.
Nu hoppas jag på en lite bättre dag i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback