spindel

Alltså, nu blev det hel fel här, skrev ett lågt inlägg, ville klistra in en bild, men så belv det fel liksom...
Men ser här, det funkade ju! Hittade den här lilla raringen i taket i trapphuset i går, vet inte om det är en husspindel eller on det är någon annan sort, den är väldigt stor.
Mina stora tjejer är livrädda för spindlar, så jag fick gå ut och fota den i går kväll när de somnat, har mailat den till en massa vänner för att få svar, oj vad mycket spekulationer det fins om vad för sort det kan vara, att en spindel kan vara så angagerande!
spindel1spindel2

Kommentarer
Postat av: Helena (Lillpysan)

Jag kommer ihåg sådana spindlar allt för väl! Jag träffade på sådana när jag bodde på Öland. Det fanns i MASSOR! Första gången trodde jag det var ett husdjur som hade rymt så mitt skrik var några decibel över vad som är bra för öronen. Senare gick det inte bli knas varje gång utan hitta ett sätt att orka med! Dvs att konstant ha dammsugan framme med det lååånga skaftet på! Garage spindel kallade de på Öland dem!

Postat av: Helena (Lillpysan)

Jag kommer ihåg sådana spindlar allt för väl! Jag träffade på sådana när jag bodde på Öland. Det fanns i MASSOR! Första gången trodde jag det var ett husdjur som hade rymt så mitt skrik var några decibel över vad som är bra för öronen. Senare gick det inte bli knas varje gång utan hitta ett sätt att orka med! Dvs att konstant ha dammsugan framme med det lååånga skaftet på! Garage spindel kallade de på Öland dem!

2006-04-07 @ 20:24:18
URL: http://lillpysan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback