Söndagen

Söndagen blev mycket bättre, kom med rätt tåg i rätt tid, var långt ifrån sist, orkade vara litie mer social tror jag och hade ritkigt roligt.  Och så vann jag en teknik tävling! Fattade inte att det var sant, jag förstod inte alls varför de höll upp min LO då de pratade om vinnaren, blev så väldigt överaskad. Och så väldigt glad! Var glad i flera dagar, blir glad bara jag tänker på det nu :)  Och priset var papper av mitt favorit märke, kunde inte bli bättre, så jätte roligt.
Fick åka hem med Annika, hon har också förlorat ett barn, och det var skönt att prata med henne, hade velat prata mer med henne, kankse blir en annan gång, och så var det så skönt att få åka hela vägen hem och slippa släpa på väskor mm. 
Fick en stund för mig själv innan tjejerna kom hem, natten innan ramlade badrumslampan ner och gick i 1000 bitar, orkade inte sopa upp det då, så jag fick ta tag i det när de kom hem i stället. Var så skönt att få se dem igen, pappa hade lagat Sagas cykel så hon var så glad.
Men det dröjde nog inte mer än två minuter så var de igång och bråkade igen, blev så arg på dem, är så trött på att det skall vara så hela tiden, att de bara skall bråka så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback